31.10.13

Alle gode ting er 3 - Siljan har fått et nytt familiemedlem!

Nå tenkte kanskje noen av dere at jeg heter Siljan til etternavn og hadde fått en unge eller en ny katt, men der tok du altså feil. Jeg snakker om Stavangerflints serie Siljan! 
Har bare hatt sukkerskålen og den dype tallerkenen fra før. Så nå ble det litt mer komplett. tre er mye bedre enn to! 


Det nye familiemedlemmet er mugga, muggen muggu til høyre på bilde.
Den er kjempefin og er ikke muggen i det hele tatt, navnet kan bedra her altså! ;) 
Den lå til salgs på en gruppe på facebook, og jeg vant budrunden. Var riktignok bare jeg som deltok i budrunden, så vinnern måtte jo bli meg! Veldig greit.

Krukken bruker jeg som sukkerskål, mulig det egentlig er en sukkerskål, men det er jeg litt usikker på. Uansett så er det en sukkerskål her i heimen. Har en litt dyp tallerken også, som bare blir brukt til lapskaus!
Bare jeg som får bruke den, gubben får en vanlig tallerken, knis :)
Til jul så skal den få være grøtskåla mi. Også skal mugga få ha saft i seg. 

Jeg trenger flere av de dype tallerkene, så om du vil selge noen til meg så må du sende en mail på mictro@live.com !! Da blir jeg veldig glad. 


2 kommentarer:

  1. Har ikke lest innlegget, men du etterlyste en kommentar på bloggen din så jeg prøver meg her :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar, Jorunn! Selvom du ikke har lest noe, det at du kommenterer sier mye :- Michelle

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding! :)